Parkování
Parkování na statku je pohodlné a bezpečné díky 12 parkovacím místům přímo uvnitř areálu, z nichž 5 je krytých a 7 nekrytých. Další vozidla lze zaparkovat před vjezdem nebo podél plotu hned vedle vjezdu. Prosíme hosty, aby respektovali přání místních obyvatel a neparkovali jinde ve vesnici.
Check-in/out
Check-in proces:
V den příjezdu vám bude zaslán kód pro otevření schránky s klíčemi. Schránka se nachází napravo od velkých tyrkysových vrat. Po otevření schránky prosíme o zašifrování kódu a zavření schránky po odebrání klíčů. Poté na vratech otevřete dvířka pro trpaslíky, otočíte dřevěnou závorou, zvednete zarážku a můžete otevřít vrata a vjet autem dovnitř.

Přehled základních informací o ubytování:
Check-out proces:
Před odjezdem prosíme o zavření všech oken a zamknutí všech dveří. Také prosíme o navrácení kuchyně do původního stavu před vaším příjezdem. Při odjezdu prosím zopakujte check-in proces: otevřete schránku, zanechte klíče a zašifrujte kód. Schránku po použití opět zavřete. Děkujeme za dodržení těchto kroků.
Rozložení pokojů
-
Naše ubytování je ideální pro malé (10-15) i velké skupiny (až 28 osob).
-
Převládající jednolůžka nebo palandy jsou skvělým řešením pro vzdělávací akce, kde se účastníci nemusí znát. Pro páry ale máme nachystané 2 manželské postele.
-
Máme i 3-pokojový apartmán navržen jako zázemí pro lektory, kde je oddělené spaní pro muže/ženy ve 2 pokojích a vlastní koupelna. 3. pokoj slouží jako klidné pracovní místo, když si potřebujete odpočinout od účastníků nebo probírat program dalšího dne.
2. patro
Manželská
postel
Manželská
postel
1. patro
Palanda
Palanda
Domácí pravidla
Noční klid - Na statku si vážíme klidu a dobrých vztahů se sousedy, a proto prosíme hosty, aby po 22. hodině omezili hluk ve venkovních prostorách. Nacházíme se v klidné vesnici, kde je noční klid obzvlášť důležitý. Večírky a oslavy však mohou bez problému pokračovat uvnitř domu se zavřenými dveřmi, kde nebudou rušit okolí. Děkujeme za pochopení a respektování tohoto pravidla, které pomáhá zachovat příjemnou atmosféru statku i jeho okolí.
Kouření - Ve vnitřních prostorách celého statku je kouření zakázáno. Venku můžete najít několik popelníků.
Domácí mazlíčci - Zvířátka jsou na statku vítána. Pouze prosíme páníčky, aby po svých domácích mazlíčcích uklízeli na zahradě. Můžete k tomu využít sáčky nachystané v kuchyni.
Uklízení - Prosíme nájemce, aby navrátili kuchyň do původního stavu před příjezdem. Ostatní prostory samozřejmě uklidí úklidová služba:).
Storno podmínky
60 dní před datem ubytování bude vystavena zálohová faktura na polovinu ubytovací ceny (Vzdělávacím pobytům jako reatreaty nebo kurzy bude vystavena zálohová faktura až 1 měsíc před datem ubytování). Hosté mohou zrušit rezervaci nejpozději 14 dní před prvním dnem ubytování, aby jim byla vrácena záloha na ubytování v plné výši. Pokud bude rezervace zrušena méně než 14 dní před plánovaným příjezdem, poloviční záloha na ubytování nebude vrácena a bude považována za storno poplatek.
Ceník / Platba za ubytování
Mimo sezónu (od 1. října do 31. března):
Cena za ubytování a pronájem všech prostor statku je stanovena na 15 000,- Kč za jednu noc. V pracovní dny (od úterý do čtvrtka) je cena za jednu noc 13 500,- Kč. Minimální doba pobytu jsou 2 noci.
V sezónně (od 1. dubna do 30 září):
Cena za ubytování je stanovena na 16 500,- Kč za jednu noc. V pracovní dny (od úterý do čtvrtka) je cena za jednu noc 15 000,- Kč. Pronájem velké stodoly během sezónny je zpoplatněn jednorázově 1000 ,- Kč na celou dobu pobytu. Minimální doba pobytu jsou 2 noci.
-
K ceně za ubytování se dále přičítá cena za spotřebovanou elektřinu, která se odvíjí od spotřeby hostů během pobytu. Spotřebovaná elektřina bude naúčtována na konci pobytu na základě srovnání elektroměru před a po pobytu, aby každý zaplatil pouze za svou skutečnou spotřebu. Statek je vytápěn na elektřinu. From October 2025, we will have solar panels (including batteries) and a heat pump in operation, which will significantly reduce electricity costs.
-
60 dní před termínem pobytu bude vystavena zálohová faktura na polovinu ubytovací ceny. Zbývající část ceny ubytování bude účtována 3 dny před datem příjezdu (Více o storno podmínkách). V poslední faktuře za ubytování se také objeví vratná kauce ve výši 5 000,- Kč, která slouží na pokrytí případných poškození nábytku a stavby. Vratná kauce bude odeslána zpět na účet do 3 dnů od ukončení pobytu.
-
Pro ujištění, zda nespadáte do komerčního pronájmu (zpoplatněný jiným ceníkem) si můžete přečíst více zde.
-
Upozorňujeme, že nejsme plátci DPH.
Odůvodnění ceníku:
V zimních měsících předpokládáme nižší zájem o ubytování na statku, a proto jsme se rozhodli snížit cenu za noc. Zároveň si uvědomujeme, že během zimy dochází k vyšší spotřebě elektřiny na vytápění. Tuto skutečnost reflektujeme v našem mimosezónním ceníku.
Během hlavní sezóny účtujeme jednorázový poplatek 1000 ,- Kč za využívání velké stodoly a mimo sezónu ne. Důvodem je, že v mimosezónním období nelze plně využít potenciálu statku, především jeho venkovních prostor. V průběhu sezóny slouží poplatek na pokrytí čištění a údržby velké stodoly. Děkujeme Vám za pochopení.
Komerční pronájem
Za komerční pronájem prostor se považuje jakákoli akce s účastí nad 20 osob, kde pronajímatelem je firma nebo jiné formální uskupení. Komerční pronájem se také vztahuje na situace, kdy je pronájem ubytování spojený s účelem výdělku z účasti hostů. Mezi komerční pronájmy patří například natáčení, workshopy, kurzy nebo firemní večírky s účastí více než 20 osob. Dále se mezi komerční pronájem řadí promování produktů a služeb jiných, než samotná vzdělávací akce (při jakémkoli počtu účastníků). Příkladem je jogový kurz, kde mimo samotné lekce jogy proběhne focení produktů spojených s lektorem nebo sponzorem. V takovém přípradě je účelem pronájmu nejenom vzdělávací akce, ale propagace dalšího produktu. Moc rádi s Vámi budeme spolupracovat na propagaci produktu vytvořením individuálního ceníku.
Cena za komerční pronájem objektu je stanovována individuálně, a to na základě počtu osob a typu akce. V případě zájmu o komerční pronájem nás prosím kontaktujte pro konkrétní cenovou nabídku.
Svatby
Svatby bohužel už nejsme schopni hostovat. Záleží nám na vztazích s našimi sousedy, a proto jsme se rozhodli se plně soustředit na naši hlavní činnost, a to na ubytování seberozvojových/vzdělávacích kurzů a teambuilding firem. Děkujeme za pochopení.
Víme, to místo je na svatby dokonalé...
Jak se k nám dostat
Silně doporučujeme přijet autem, popřípadě využít taxi nebo minibus. Pokud se rozhodnete cestovat hromadnou dopravou, nejlepší spojení je z Hlavního nádraží v Brně. Nasednete na vlak S3 směr Křižanov, vystoupíte po přibližně 30 minutách na železniční stanici Čebín. Odtud přestoupíte na autobus číslo 320, který vás zaveze na zastávku Malhostovice Nuzířov. Z této zastávky je to pouze 100 metrů pěšky k statku. Celková doba cesty hromadnou dopravou je přibližně 1 hodina.
Cena taxi z Hlavního nádraží v Brně se pohybuje mezi 450 a 550 Kč.
GDPR
Informace o zpracování osobních údajů hostů:
Na základě Nařízení EU 2016/679 (dále jen GDPR) Vám sdělujeme informace o zpracování osobních údajů hostů, ke kterému dochází v souvislosti s pobytem. Jde o údaje, které předáváte ubytovateli pro zápis do Knihy hostů. Údaje jsou používány i pro plnění právních povinností vůči Obecnímu úřadu, Cizinecké policii a Finančnímu úřadu. Nemáme v úmyslu vaše osobní údaje předávat mimo EU nebo nějaké mezinárodní organizaci. Poskytnutí osobních údajů pro účely ubytování je zákonným požadavkem, subjekt má povinnost osobní údaje poskytnout na základě § 3 odst. 4 zákona o místních poplatcích. V případě neposkytnutí těchto údajů není možné subjekt údajů ubytovat nebo sepsat ubytovací smlouvu. Máte právo na podání stížnosti u dozorového úřadu. Evropský sbor pro ochranu osobních údajů, úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ).
Účel zpracování: /Ubytovací služby/
Právním základem pro zpracování, které ubytovacímu zařízení ukládá zákon nebo jiná právní norma – jedná se o zpracování prováděné na základě právního důvodu uvedeného v čl. 6 odst. 1 písm. c) Obecného nařízení (GDPR), tj. zpracování nezbytné. Evidenční knihu ubytovaných hostů je ubytovatel povinen uchovat po dobu 6 let od provedení posledního zápisu.
Rozsah zpracování osobních údajů:
Od subjektů se zpracovávají tyto údaje: jméno a příjmení, adresa trvalého pobytu či místa trvalého bydliště v zahraničí, číslo OP nebo cestovního dokladu, doba ubytování, účel pobytu.
Adresa místa zpracování osobních údajů:
Nuzířov 10, Malhostovice, 666 03
Kontaktní údaje:
Správcem osobních údajů je Statek Odysea, s.r.o., IČ: 224 99 750, Africká 663/3, 160 00 Praha.
Kontaktní údaje na osobu odpovědnou za ochranu osobních údajů jsou: info@statekodysea.cz, telefon:
+420 602 729 754
Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů. K osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.