Parkování
Parkování na statku je pohodlné a bezpečné díky 12 parkovacím místům přímo uvnitř areálu, z nichž 5 je krytých a 7 nekrytých. Další vozidla lze zaparkovat před vjezdem nebo podél plotu hned vedle vjezdu. Prosíme hosty, aby respektovali přání místních obyvatel a neparkovali jinde ve vesnici.
Check-in/out
Check-in proces:
V den příjezdu vám bude zaslán kód pro otevření schránky s klíčemi. Schránka se nachází napravo od velkých tyrkysových vrat. Po otevření schránky prosíme o zašifrování kódu a zavření schránky po odebrání klíčů. Poté na vratech otevřete dvířka pro trpaslíky, otočíte dřevěnou závorou, zvednete zarážku a můžete otevřít vrata a vjet autem dovnitř. Před nebo během ubytování prosíme o vyplnění knihy pobytu s údaji o každém z ubytovaných hostů.

Přehled základních informací o ubytování:
Check-out proces:
Před odjezdem prosíme o zavření všech oken a zamknutí všech dveří. Také prosíme o navrácení kuchyně do původního stavu před vaším příjezdem. Při odjezdu prosím zopakujte check-in proces: otevřete schránku, zanechte klíče a zašifrujte kód. Schránku po použití opět zavřete. Děkujeme za dodržení těchto kroků.
Domácí pravidla
Noční klid - Na statku si vážíme klidu a dobrých vztahů se sousedy, a proto prosíme hosty, aby po 22. hodině omezili hluk ve venkovních prostorách. Nacházíme se v klidné vesnici, kde je noční klid obzvlášť důležitý. Večírky a oslavy však mohou bez problému pokračovat uvnitř domu se zavřenými dveřmi, kde nebudou rušit okolí. Děkujeme za pochopení a respektování tohoto pravidla, které pomáhá zachovat příjemnou atmosféru statku i jeho okolí.
Kouření - Ve vnitřních prostorách celého statku je kouření zakázáno. Venku můžete najít několik popelníků.
Domácí mazlíčci - Zvířátka jsou na statku vítána. Pouze prosíme páníčky, aby po svých domácích mazlíčcích uklízeli na zahradě. Můžete k tomu využít sáčky nachystané v kuchyni.
Uklízení - Prosíme nájemce, aby navrátili kuchyň do původního stavu před příjezdem. Ostatní prostory samozřejmě uklidí úklidová služba:).
Storno podmínky
30 dní před termínem pobytu bude vystavena zálohová faktura na polovinu ubytovací ceny. Hosté mohou zrušit rezervaci nejpozději 7 dní před prvním dnem ubytování, aby jim byla vrácena záloha na ubytování v plné výši. Pokud bude rezervace zrušena méně než 7 dní před plánovaným příjezdem, poloviční záloha na ubytování nebude vrácena a bude považována za storno poplatek.
Ceník / Platba za ubytování
Mimo sezónu (od 1. října do 31. března):
Cena za ubytování a pronájem všech prostor statku je stanovena na 15 000,- Kč za jednu noc. V pracovní dny (od úterý do čtvrtka) je cena za jednu noc 13 500,- Kč. Minimální doba pobytu jsou 2 noci.
V sezónně (od 1. dubna do 30 září):
Cena za ubytování je stanovena na 16 500,- Kč za jednu noc. V pracovní dny (od úterý do čtvrtka) je cena za jednu noc 15 000,- Kč. Pronájem velké stodoly během sezónny je zpoplatněn jednorázově 1000 ,- Kč na celou dobu pobytu. Minimální doba pobytu jsou 2 noci.
-
K ceně za ubytování se dále přičítá cena za spotřebovanou elektřinu, která se odvíjí od spotřeby hostů během pobytu. Spotřebovaná elektřina bude naúčtována na konci pobytu na základě srovnání elektroměru před a po pobytu, aby každý zaplatil pouze za svou skutečnou spotřebu. Statek je vytápěn na elektřinu.
-
30 dní před termínem pobytu bude vystavena zálohová faktura na polovinu ubytovací ceny. Zbývající část ceny ubytování bude účtována 3 dny před datem příjezdu (Více o storno podmínkách). Upozorňujeme, že nejsme plátci DPH.
-
Pro ujištění, zda nespadáte do komerčního pronájmu (zpoplatněný jiným ceníkem) si můžete přečíst více zde. Pokud chcete u nás pořádat svou vysněnou svatbu, podívejte se prosím níže.
Odůvodnění ceníku:
V zimních měsících předpokládáme nižší zájem o ubytování na statku, a proto jsme se rozhodli snížit cenu za noc. Zároveň si uvědomujeme, že během zimy dochází k vyšší spotřebě elektřiny na vytápění. Tuto skutečnost reflektujeme v našem mimosezónním ceníku.
Během hlavní sezóny účtujeme jednorázový poplatek 1000 ,- Kč za využívání velké stodoly a mimo sezónu ne. Důvodem je, že v mimosezónním období nelze plně využít potenciálu statku, především jeho venkovních prostor. V průběhu sezóny slouží poplatek na pokrytí čištění a údržby velké stodoly. Děkujeme Vám za pochopení.
Komerční pronájem
Za komerční pronájem prostor se považuje jakákoli akce s účastí nad 20 osob, kde pronajímatelem je firma nebo jiné formální uskupení. Komerční pronájem se také vztahuje na situace, kdy je pronájem ubytování spojený s účelem výdělku z účasti hostů. Mezi komerční pronájmy patří například natáčení, workshopy, kurzy nebo firemní večírky s účastí více než 20 osob.
Cena za komerční pronájem objektu je stanovována individuálně, a to na základě počtu osob a typu akce. V případě zájmu o komerční pronájem nás prosím kontaktujte pro konkrétní cenovou nabídku.
Svatby
Statek Odysea svým romantickým prostředím přímo vybízí k tomu, aby se pořádaly svatby! Je však několik zásadních informací, které mít na paměti, pokud byste měli zájem pořádat svou vysněnou svatbu u nás:
-
Primárně statek budujeme jako inspirativní místo pro vzdělávání, seberozvoj a uměleckou tvorbu. Je pro nás tak zásadní si udržet dobré vztahy s naší komunitou a sousedy, a proto chceme pořádat maximálně 2 svatby za měsíc v sezóně a limitovat počet osob na jedné svatbě na 40. Pokud zamýšlíte menší svatbu s komunitní a útulnou atmosférou, tak Statek Odysea je tím správným místem pro Vás!
-
Pořádání svateb spadá pod jinou cenovou kategorii, kontaktujte nás prosím ohledně ceníku. V ceně pořádání svatby na statku je zahrnutý koordinátor na místě, židle/stoly a stolování (Včetně talířů, skleniček, příborů a ubrusů pro 40 osob. Bez dekorací) a 2 noci ubytování (1. noc má sloužit pouze k ubytování osob na přípravu statku).
-
Rodinná oslava do 25 osob bez náležitostí svatby (obřadu, fotografa/videografa, svatebního cateringu a kapely atd.) spadá pod normální cenovou kategorii pro rekreaci.
Jak se k nám dostat
Silně doporučujeme přijet autem, popřípadě využít taxi nebo minibus. Pokud se rozhodnete cestovat hromadnou dopravou, nejlepší spojení je z Hlavního nádraží v Brně. Nasednete na vlak S3 směr Křižanov, vystoupíte po přibližně 30 minutách na železniční stanici Čebín. Odtud přestoupíte na autobus číslo 320, který vás zaveze na zastávku Malhostovice Nuzířov. Z této zastávky je to pouze 100 metrů pěšky k statku. Celková doba cesty hromadnou dopravou je přibližně 1 hodina.
Cena taxi z Hlavního nádraží v Brně se pohybuje mezi 450 a 550 Kč.
GDPR
Informace o zpracování osobních údajů hostů:
Na základě Nařízení EU 2016/679 (dále jen GDPR) Vám sdělujeme informace o zpracování osobních údajů hostů, ke kterému dochází v souvislosti s pobytem. Jde o údaje, které předáváte ubytovateli pro zápis do Knihy hostů. Údaje jsou používány i pro plnění právních povinností vůči Obecnímu úřadu, Cizinecké policii a Finančnímu úřadu. Nemáme v úmyslu vaše osobní údaje předávat mimo EU nebo nějaké mezinárodní organizaci. Poskytnutí osobních údajů pro účely ubytování je zákonným požadavkem, subjekt má povinnost osobní údaje poskytnout na základě § 3 odst. 4 zákona o místních poplatcích. V případě neposkytnutí těchto údajů není možné subjekt údajů ubytovat nebo sepsat ubytovací smlouvu. Máte právo na podání stížnosti u dozorového úřadu. Evropský sbor pro ochranu osobních údajů, úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ).
Účel zpracování: /Ubytovací služby/
Právním základem pro zpracování, které ubytovacímu zařízení ukládá zákon nebo jiná právní norma – jedná se o zpracování prováděné na základě právního důvodu uvedeného v čl. 6 odst. 1 písm. c) Obecného nařízení (GDPR), tj. zpracování nezbytné. Evidenční knihu ubytovaných hostů je ubytovatel povinen uchovat po dobu 6 let od provedení posledního zápisu.
Rozsah zpracování osobních údajů:
Od subjektů se zpracovávají tyto údaje: jméno a příjmení, adresa trvalého pobytu či místa trvalého bydliště v zahraničí, číslo OP nebo cestovního dokladu, doba ubytování, účel pobytu.
Adresa místa zpracování osobních údajů:
Nuzířov 10, Malhostovice, 666 03
Kontaktní údaje:
Správcem osobních údajů je Statek Odysea, s.r.o., IČ: 224 99 750, Africká 663/3, 160 00 Praha.
Kontaktní údaje na osobu odpovědnou za ochranu osobních údajů jsou: info@statekodysea.cz, telefon:
+420 602 729 754
Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů. K osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.